Kako postati omiljeni poslodavac?

Dobar poslodavac ključni je faktor uspjeha svake organizacije. Stvaranje povoljnog radnog okruženja i pružanje adekvatnih benefita zaposlenicima ne samo da poboljšava njihovu produktivnost, već i stvara pozitivnu radnu kulturu koja privlači i zadržava talentirane ljude. Međutim, mnogi poslodavci još uvijek griješe nudeći smiješne ili neadekvatne benefite, umjesto da se fokusiraju na stvarne potrebe svojih zaposlenika.Omiljeni poslodavac

Prvi korak u postizanju statusa sjajnog poslodavca je razumijevanje želja zaposlenika. Istraživanje provedeno među radnicima otkriva da su neki od najtraženijih benefita: fleksibilno radno vrijeme, mogućnost rada na daljinu, konkurentna plaća, mogućnost profesionalnog razvoja, zdravstveno osiguranje, ravnoteža između posla i privatnog života te programi za poboljšanje dobrobiti zaposlenika. Kada je riječ o bonusima u materijalnom obliku, mnogi su istaknuli kako ne žele dobiti bon za tečaj keramike ili nešto slično što nije ni približno njihovom području interesa, već da žele nešto na što bi i sami potrošili svoj novac.

Kako biste postali omiljeni poslodavac, trebali biste razmotriti sljedeće benefite koje možete ponuditi svojim zaposlenicima:

Konkurentna plaća i bonusi

Osigurajte pravednu i konkurentnu plaću koja odražava tržišne uvjete. Proučite industrijske standarde i istražite prosječne plaće za slične pozicije kako biste osigurali da vaša ponuda bude atraktivna. Odličan bonus možete ponuditi i u obliku bona za kupovinu tehnologije. Također, razmislite o dodatnim bonusima ili nagrađivanju izvanrednih rezultata. Nagrade za postignuća potiču zaposlenike da se trude i osjećaju se cijenjeno za svoj doprinos.Omiljeni poslodavac - plaća i bonusi

Fleksibilno radno vrijeme i rad na daljinu

Ako priroda posla to dozvoljava, omogućite zaposlenicima prilagodbu radnog vremena kako bi bolje uskladili poslovne i privatne obaveze. Fleksibilno radno vrijeme omogućava zaposlenicima da sami odrede svoje radne sate, što je posebno korisno za roditelje i studente. Također, razmotrite mogućnost rada na daljinu barem djelomično, kako bi se olakšalo balansiranje posla i obitelji.

Mogućnost profesionalnog razvoja

Pružite svojim zaposlenicima prilike za usavršavanje i napredovanje u karijeri. To može uključivati ​​programe obuke, mentorstvo, financiranje edukacija ili sudjelovanje na konferencijama i seminarima.

Ravnoteža između posla i privatnog života

Podržite zaposlenike u postizanju ravnoteže između poslovnih i privatnih obveza. To možete učiniti pružanjem fleksibilnosti u radnom rasporedu, omogućavanjem godišnjih odmora i dopusta, uključivanjem programa za roditelje, mentorstva ili podrške za brigu o djeci ili starijim članovima obitelji. Možete im kao bonus ponuditi SelectBox poklon paket u kojem mogu birati između 26 različitih paketa i preko 1800 iskustava. Riječ je o putovanjima, avanturističkim iskustvima, wellness paketima i mnoštvu drugih, sjajnih stvari.

Omiljeni poslodavac - ravnoteža privatnog i poslovnog

Programi za poboljšanje dobrobiti zaposlenika

Osigurajte programe koji promiču dobrobit zaposlenika na svim razinama – fizički, emocionalno i mentalno. To može uključivati ​​podršku za mentalno zdravlje, pružanje pristupa fitness centru, organiziranje radionica o ravnoteži, prehrani ili stresu, ili čak bon za Amazingu u kojoj će se sjajno zabaviti sa svojom obitelji i zaboraviti na brige.

Program mentorstva

Uvedite program mentorstva u kojem iskusni zaposlenici mogu dijeliti svoje znanje, iskustvo i voditi mlađe kolege na putu razvoja karijere. Mentorstvo je važan alat za razvoj zaposlenika, pružajući im smjernice, podršku i mogućnost učenja od stručnjaka u industriji.

Radna okolina

Stvorite ugodnu i poticajnu radnu okolinu koja potiče suradnju, kreativnost i inovacije. Osim osnovne infrastrukture, razmislite o dodatnim pogodnostima poput kafića, prostora za relaksaciju, igraonica ili teretane na radnom mjestu. Ovakvi prostori mogu potaknuti timsku interakciju, stvaranje veza među zaposlenicima i olakšati opuštanje tijekom radnog dana.

Omiljeni poslodavac - radna okolina

Obiteljski benefiti

Ponudite dodatne pogodnosti koje podržavaju obitelj zaposlenika. To može uključivati ​​roditeljski dopust, fleksibilnost za obiteljske obveze, plaćene slobodne dane za obiteljske događaje ili podršku za obrazovanje i brigu o djeci. Sjajan odabir su i bonovi za trgovine koje imaju širok izbor odjeće za djecu ili pak za kvalitetne kućanske aparate. Razumijevanje da zaposlenici imaju obiteljske odgovornosti i pružanje potpore u tim situacijama pomaže u stvaranju povjerenja i lojalnosti.

Društveno odgovorno poslovanje

Uključite se u društveno odgovorne inicijative, volontiranje ili podržite dobrotvorne organizacije. Ovo pokazuje posvećenost vaše organizacije prema društvenim vrijednostima i daje zaposlenicima priliku da se angažiraju i doprinesu zajednici na višoj razini.

Timski izleti i druženja

Organizirajte redovite teambuilding aktivnosti, izlete ili druženja izvan radnog mjesta kako biste ojačali timski duh, potaknuli suradnju i poboljšali međusobne odnose između zaposlenika. Takva druženja pružaju priliku za opuštanje, poboljšanje komunikacije i jačanje timskog duha. Povedite svoj tim u adrenalinski park ili se pak upustite u crtanje uz dobru čašu vina. Što god odabrali, uz SelectBox sportske i zabavne pakete nećete pogriješiti, kolege ćete uspješno motivirati.

Omiljeni poslodavac - timski izleti i druženja

Rad-životna ravnoteža

Pored fleksibilnog radnog vremena, razmislite o dodatnim pogodnostima koje promiču ravnotežu između posla i privatnog života. To može uključivati ​​pružanje usluga poput usluga čišćenja kuće, vrtića na radnom mjestu ili prostora za opuštanje. Olakšavanje svakodnevnih obveza i smanjenje stresa pomaže zaposlenicima da se usredotoče na svoj rad i osjećaju se podržano u svom životnom balansu. Možete također podržati njihove hobije bonom za trgovinu sportske opreme.

Jedna kartica koja pokriva sve!

Svaki poslodavac treba pažljivo razmotriti ove predložene benefite i prilagoditi ih svojoj industriji, veličini organizacije i potrebama zaposlenika.

Omiljeni poslodavac - SuperCard

Ključno je slušati i razumjeti potrebe zaposlenika te pružati benefite koji će im omogućiti osobni i profesionalni rast, zadovoljstvo i osjećaj pripadnosti. Kada poslodavci prepoznaju i ispunjavaju stvarne potrebe zaposlenika, postaju omiljeni poslodavci koji privlače najbolje talente i grade uspješnu i održivu organizaciju. Za najveći izbor bonova koje želite pokloniti kao bonus svojim zaposlenicima tu je SuperCard koji ima toliko širok izbor da će zadovoljiti i one najzahtjevnije!