Doživljaj u Bohinj Eco Hotelu sa SelectBoxom

Svaki hotel krije svoje priče i čari. Kad god sam u hotelu, zanimaju me te priče koje drugdje neću naći. Uvijek  istražim njihovu ponudu s velikom dozom znatiželje, posebice kada se radi o wellnessima koji me odušeljavaju.

Prije nego što sam posjetila Bohinj Eco Hotel nije mi u potpunosti bilo jasno što znači oznaka „Eco“ u njihovu  imenu. Nisam još bila u eko hotelu, koji se obično vole pohvaliti kulinarstvom, saunama i salama za konferencije. No, uskoro sam širom otvorenim ustima od čuđenja slušala njihove priče i zašto u nazivu hotela imaju riječ „Eco“. Odgovor ćete naći u nastavku članka, a ponudu Bohinj Eco hotela naći ćete u inovativnim poklon paketima SelectBox. Za ponudu kliknite OVDJE >>

1.10-1024x623

Najinovativniji hotel u Europi

Da, dobro  ste pročitali. Bohinj Eco hotel  je višestruko nagrađivan hotel, jer je jedan od najnaprednijih u Europi. Ne zbog nekih luksuznih tretmana ili dijamantnih slavina, daleko od toga. On se ne ističe izgledom, njegova je tajna skrivena 430 metara pod zemljom.  Dopustite mi da vam objasnim  (čak i prije nego što sam iskusila svoj doživljaj, jer tehnologija i cjelokupni dizajn hotela su tako fascinantni!)…

Dakle, Bohinj Eco Hotel, kao vodeni park, pripada sklopu hotela dizajniranih s ciljem postizanja energetske samoopskrbe.  Njihova su rješenja uistinu vrhunska! U blizini hotela nalazi se energetska voda koja seže do dubine od 430 metara. Hotel je u potpunosti samodostatan – proizvodi vlastitu struju za grijanje i hlađenje, grijanje vode u hotelu… U hotelu se koriste razni načini uštede resursa, primjerice voda  korištena za tuširanje se reciklira te se koristiti za ispiranje WC-a. Ne znam za tebe, ali meni je ovo fascinantno! Hoteli su često jedan od najvećih potrošača energije (ako zanemarimo industriju) i odgovorno upravljanje resursima čini mi se vrijedno svake hvale!

1.21-1024x683

Zapravo, preporučujem vam da na stranicama hotela pročitate kako funkcionira njihov sustav, jer je iznimno zanimljivo. Bohinj Eko hotel također je jedini u Sloveniji s certifikatom Green Globe, koji se obnavlja svake dvije godine. Stoga stalno moraju uvoditi dodatna rješenja, koja će doprinijeti očuvanju prirode. Jedno od njih je, recimo, da je većina soba u hotelu opremljena namještajem od recikliranih materijala. Oni zaista izgledaju isto kao i predmeti napravljeni iz “novih” materijala. Zašto onda ne reciklirati?

Lobby bar u bojama bohinjskih livada

Prilikom dolaska u hotel dogovorili smo kratki sastanak u Lobby Baru. Sjedimo na šarenim stolicama i promatramo spoj boja i elemenata – jedan dio bara je u raznim bojama, a stolice su plastične. Drugi je dio u neutralnijim, zemljanim tonovima, zidovi su obloženi  kamenom, a također je prisutno i  drvo. Jedno od prvih pitanja je zašto su koristili baš tu kombinaciju boja i oblika. Kao odgovor dobivam objašnjenje o autohtonim biljnim vrstama Bohinja. Ovdje se uzgaja više od 1000 različitih cvjetova od kojih je 100 autohtonih, a mnogi od njih se ne mogu naći ni negdje drugdje nego u Bohinju. Tko bi rekao? Bohinj je poznat među botaničarima širom svijeta, a cvjetni alpski cvjetni festival, koji se održava svake godine, najradije posjećuju Englezi. Zato je u Bohinj Eko ​​hotelu cijeli interijer Lobby Bara posvećen alpskim cvjetovima.

1.22-1024x683

Soba hotela, slatki pozdrav i udobnost

Nakon što smo popili čaj u Lobby baru, vrijeme je za check-in. Ljubazan recepcionar daje nam mnogo korisnih informacija, kako o hotelu tako i o raznim stvarima koje možemo učiniti u Bohinju. Iako posjećujemo Bohinj nekoliko puta godišnje, tu nikad ne manjka doživljaja.

3.10-1024x683

Dolazimo u sobu, lijepa je i jednostavna. Sviđa mi se balkon okrenut prema sunčanoj strani. Sunce tako zagrijava drvo kojim su obloženi balkoni. Imamo i slatka iznenađenja u sobi – domaće kolačiće, koje smo odmah pojeli.

Bacam na krevet (obavezno provjeravam krevet, gdje god došla) i moram reći da je veoma udoban. Kupaonica je također lijepa, a tuš kabina je otvorenog tipa, što mi se jako sviđa.

Ekskluzivni wellness

U večernjim satima uživali smo opuštajući se u ekskluzivnom wellness centru koji se nalazi na najvišem katu hotela. Budući da smo došli malo poslije 9 sati (nakon večere), imali smo sreće da je wellness potpuno prazan. U njemu se može smjestiti do 12 osoba, jer žele pružiti mir i udobnost bez gužve.

Wellness je dizajniran tako da se bazen nalazi pored staklenog zida kroz koji se možete diviti zelenoj prirodi ili u našem slučaju noćnom nebu.

darilni_paketi_bohinj_eko_hotel_3

Uživala sam i ​​u sauni, prvo u turskoj sauni, ukrašenom ambijentalnom svjetlošću. Potom sam nakratko bila u finskoj sauni, misleći kako je ugodno u sauni biti sam i ležati na vrućim drvenim klupama.

Ekskluzivni hotelski wellness također ima ugodnu sobu za opuštanje i skrivenu terasu. Tamo su vam na raspolaganju odlični biljni čajevi i te izbor sušenog voća i orašastih plodova. Iz wellnessa, u kupaćim kostimima, hodamo do sobe,  i od ugodnog umora padamo izravno u krevet .

2.9-1024x683

Hotelska hrana i pečat slovenskih proizvođača

Hotelske večera je bila jako dobra. Izbor je bio zaista raznolik, ali ja sam bila najsretnija što se u ponudi našla i riba. Doručak je obrok kojem se uvijek radujem u hotelu, jer sam uvijek znatiželjna što će sve poslužiti.

Bila sam iznenađena kad sam otkrila da imaju i jela od soje! Budući da ne jedem meso, ponekad je problem dobiti ukusni doručak, i sretna sam što imam širok izbor pahuljica, lokalnih sireva i ostalih delicija.

Hotel također pokušava dobiti što više hrane od lokalnih proizvođača, jer žele zatvoriti ekološki krug. Tako uživam doručkujući bohinjski maslac, siru i skutu. Tu je i svježe voće te širok izbor čajeva i kave, a za točku na i – žitarice se mogu pripremiti s rižinim mlijekom!

Bohinj-ECO-Hotel-Restaurant-1-1024x653

Vodeni park

Vodeni park, koji pripada kompleksu Bohinj Eco hotela, također je otvoren i za one koji nisu gosti hotela, tako da uvijek ima dosta ljudi. Odlučili smo provesti nedjeljno  popodne u otvorenim bazenima i u saunama. Vjerujem da se u vodenom parku obitelji mogu dobro zabaviti, jer postoje tobogani i kompleks različitih bazena. Mi volimo mir pa smo na otvorenom bazenu otplivali koji krug i odmorili se na suncu. No, dan i nije tako vruć tako da brzo bježimo u toplo – u saune u vodeni park. Imaju infracrvenu, tursku i finsku saunu i rashladni bazen. Opušteni od stresa i vreve, priuštili smo si dobru mjeru saune i izležavanja na ležaljkama. Nakon takvog vikenda potpuno smo odmorni i spremni za skok u novi tjedan.

2.17-1024x683

Kao što možete vidjeti, Eco Hotel Bohinj je savršen izbor za romantični vikend ili odmor kada vam je to najpotrebnije. Uvjerena sam da će ovaj vikend biti jedan od najboljih poklona koje nekome možete dati. Zato te pozivam da vidiš ponudu Eco Hotel Bohinj, u poklon paketima SelectBox.

1.13-1024x545

Pratite guster.com.hr te SelectBox Hrvatska Facebook i Instagram te saznajte baš sve o vrhunskim SelectBox doživljajima iz prve ruke.

*Tekst preuzet sa stranice Uzivac.siautor Živa Kovačević.

SelectBox je naziv za poklon pakete koji omogućuju originalne doživljaje i nezaboravna iskustva. Cijeli program obuhvaća više od 1800 različitih doživljaja, dostupnih kroz 26 različitih paketa. Za lakši odabir vašeg poklona i cjelokupnu ponudu SelectBox , slobodno pogledajte www.selectbox.hr